Helt galet vad jag är shopping sugen!!! Har inte unnat mig mycket på senaste. Förutom gravidkläder då. Men det ska det bli ändring på efter förlossningen och när kroppen börjar komma i form. Ska bli skönt att komma i ett par jeans igen. Haha!

Och att få gå till frisören och göra hårförlängning, sola, träna .. Ja herregud... Det saknar man ;)

Men först och främst ska jag NJUTA av sömnlösa nätter, bajsblöjor, skrik och spya ett tag ;) det skrämmer mig inte ett dugg. Längtar efter henne så himla mycket så det går inte att förklara. Den dagen jag får upp mitt egna barn på bröstet för första gången kommer nog vara en otrolig känsla. Förhoppningsvis :) att hon snart kommer är några uttjatade ord.. Men så är det! Kan inte fatta att vi ska bli en liten familj. Lycka!!!

Kommentera

Publiceras ej