Full rulle varje dag.
 
Den här veckan har jag tusen saker att göra. För på lördag ska våran lilla skatt döpas.
Så det är en del som måste fixas :) Stressigt men kul.
 
Annars då? Vi mår jättebra hela familjen. Elvira har fått första vaccinet så hon har varit lite febrig men annars lika glad som alltid. Vi har haft en väldans tur med henne. Inte många ledsna stunder.
 
Jag kämpar på med vikten fortfarande. Mitt mål är att gå upp cirka 7 kilo. Så det är kämpigt. MYCKET svårare att gå upp i vikt än ner. Det tar sin tid, men förhoppningsvis är jag där snart igen. Problemet är det att jag inte får i mig så mycket mat och känner inte hunger speciellt ofta. Har aldrig haft detta probem, någonsin. Menmen, får trycka i mig massor med mat så ska det nog gå.
 
Ska ta massor av bilder på dopet så ska ni få se sen :)
Nu ska jag plocka upp lite här hemma. Prästen kommer snart förbi, haha.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej