Idag väcktes jag av galären.. Hoppade upp i trosor och tshirt då jag trodde att det bara var min svärmor som plingade på. Men jag möttes av två grabbar istället. Pinsamt! Dom skulle byta ut något i ventilationen igen så jag klädde på mig och for ut en sväng. Jag bad dom låsa dörren när dom var klara. Tror ni inte att jag glömmer mina egna nycklar i lägenheten? Less brud. Körde tillbaka i hopp om att dom var kvar. Men icket! Tur André känner folk på galären, så det löste sig iallafall. André tycker att jag har blivit riktigt glömsk på senaste tiden. Undra om jag kanske blivit lite amningsdement ändå ;) haha. Ni såg ju kanske att jag råkade skriva onsdag på rubriken igår. Nog är det väl ändå...
 

Jaja. Nog om det! Sitter och dricker kaffe nu med Sara. Mikaela kommer snart också.
Blir bara att mysa på hemma idag. Kan behövas!
 
 

Kommentera

Publiceras ej