Har det kommit någon bebis ännu? - Nej!
Tyvärr inte :-) Den trivs verkligen där inne.
 
Dock märker jag att det är mer och mer som händer med kroppen. Ursäkta infon, igen! Men nu har jag börjat få lite lättare blödningar. Ringde in till förlossningen och skulle se så att allt var ok. Och hon sa att det är väldigt vanligt att man har lite blodblandade flytningar när man håller på att öppna sig. Livmoderhalsen utplånar sig vad jag förstod. Har även sjukt starka sammandragningar som gör rätt ont. Så nu HOPPAS jag att det verkligen har satt igång. Känns annorlunda denna gång. Please! Låt mig föda inatt :) Kommer nog slita av mig håret annars.. haha.
 
 
På en stund ska vi till svärmor och äta middag. Sen hem och mysa framför tv,n.
Tidigare idag var jag med Mamma, Sara och Martin på hertsön för att fira Åsa som fyller 49 idag. Bjöds på lite gofika och massa surr. Alltid trevligt att hälsa på släkten.
 
/later

Kommentera

Publiceras ej