Vi håller på att tömma huset åt Andrés mamma och Leffe. Så har aldrig tid att sätta mig ner och uppdatera typ.. Har varit här varje eftermiddag hela veckan.

Vad har jag annars gjort? I tisdags så var jag på min efterkontroll. Äntligen!! Allting såg jättebra ut. Kändes jävligt skönt att höra. Bara blodtrycket som var lite halvkasst men ska försöka äta och dricka bättre så kanske det ordnar upp sig. Och ja.. Vikten var inte heller så bra, nu väger jag 54kg och till mina 171cm är det för lite. Alldeles för lite. Tycker jag iallafall. Går jag ner mer så kanske jag måste sluta amma.. Känns sjukt tråkigt när det funkar som det ska. Aja, annars har min kropp återhämtat sig sjukt bra. Så jag ska väl egentligen inte klaga. Nu får jag ju även börja träna magen. Härligt. Ska hämta ut ett träningskort snarast!!!

Nåja. Har hunnit med att träffa mina fina vänner också. Och självklart spenderat lite tid med min familj. Får inte glömmas!

Just nu håller vi på i huset igen. Sedan blir det att laga någon god mat, dricka ett glas rött och sedan mysa ner framför en film. Vi måste ju fira att denna graviditet är över! Det har varit en lång process.

Kommentera

Publiceras ej