Postat av: Emma
Hur reagerade du när du fick reda på att du är gravid? Var det planerat? :-)
Svar: Ärligt talat så blev jag rädd. Och om det var planerat? - Nej. Tror det var därför
jag reagerade som jag gjorde.
 
 
Postat av: Anonym
Hur länge har du och din kille vart tillsammans?
I ett år ungefär. Dock träffades vi ett bra tag innan.
Var de planerat att ni skulle ha barn?
Nej det var inte planerat.
Hur är du som person mot nytt folk du träffar/lär känna?
Jag är vädigt enkel att lära känna. Jag har alltid tyckt att det är roligt med nya människor och är inte speciellt blyg av mig. Väldigt social skulle jag säga :) Beror väl lite på hur personen man träffar är också.
Vad använder du för smink då du sminkar dig?
Jag använder en concealer från make up store som bas och solpuder på det.
Ögonskugga från isadora, en ljusare och en mörkare.
Den mascaran jag använder är; L'Oreal Telescopic Mascara Carbon Black.
Varierar dock..
 
Postat av: Minna
Hej! Är lite nyfiken på hur du kände när du blev med barn?
Var det en självklar tanke på att behålla barnet? :)
Och hur har andra i din omgivning reagerat?
Svar: Hejsan! Som jag svarade tidigare så blev jag först rädd. Visste inte alls vad jag skulle ta mig till. Det tog ett tag innan vi bestämde oss för att behålla barnet. Men efter ett tag då vi hunnit smälta det och prata med varandra så kändes det bättre. Jag har gjort abort förut och jag skulle inte kunna tänka mig att göra det igen. Det är verkligen det värsta jag har gjort. I framtiden kommer vi nog vara mycket nogrannare med att skydda oss. Så får vi se sen om det blir ett syskon. Vi är rätt unga, så det finns tid! Alla runt omkring oss har varit otroligt stöttande och glada. Vissa blev chockade medans mina närmsta inte blev förvånade alls :)
 
 
Postat av: Anonym
Tycker du att du förändrats som person sen du fick veta att du se gravid? :)
Svar: Det tycker jag nog. Jag har börjat ta mycket mer ansvar och har nog mognat en hel del.
 
 
Postat av: Anonym
Var din graviditet planerad? :)
Svar: Nej, men hon är sååå välkommen ändå!
 
 
Postat av: Anonym
Har du en bra relation till dina syskon? Hur gamla är de?=)
Svar: Det har jag verkligen :) Skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan dom.
Lillasyster är 18, född 1994.
Storasyster är 22, född 1991.

Kommentera

Publiceras ej